Början...

Hej!

Ja ni som läser denna blogg kommer få följa en familj som ska arrendera ett hotell i Orsa.
Vi är en familj på 4, Michaela & Anders och våra små tjejer Tyra 4 år och Svea 1 år.

hur är det att driva ett hotell som familj, ja vi ska försöka ge er en verklig uppfattning och hoppas ni kommer följa oss här!





Ja ha idag känns det lite mer på riktigt... Varför? Jo vi hade ett möte med en försäljare vilken gav mig lite mera kött på benen om vad det är som komma ska =)

Nu är det 1 ½ vecka kvar till att vi tar över rörelsen, hur ska detta gå? Bra tror vi!

Idag fick jag även nycklar så att jag kan röra mig fritt i detta hus..

Ikväll blir det lite fix i lägenheten så vi kan flytta in där snart!

Ha en trevlig kväll..


Michaela




Kommentarer
Postat av: Åsa

Lycka till !!! Det kommer gå hur bra som helst.

2010-08-19 @ 09:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0